, Facultad de Educación, Universidad de Antioquia, Colombia
-
Revista Virtual Universidad Católica del Norte No. 65 (2022): N° 65 | Enero-Abril (2022) - Artículos de Investigación
Virtual teaching in the context of university academic culture: An approach to the tutoring and accompaniment Processes
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Virtual Universidad Católica del Norte No. 65 (2022): N° 65 | Enero-Abril (2022) - Artículos de Investigación
Political and pedagogical considerations about a (fictional) education of Colombian youth
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Virtual Universidad Católica del Norte No. 65 (2022): N° 65 | Enero-Abril (2022) - Artículos de Reflexión
State, family and education in the construction of identity of ethnic children in the cities of Medellin and Cali
Abstract PDF (Español (España)) -
Revista Virtual Universidad Católica del Norte No. 68 (2023): N° 68 | Enero-Abril (2023) - Artículos de Revisión
An analysis of the barriers of mathematical modelling in the educational practice of the elementary school teacher
Abstract PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) EPUB (Español (España)) XML (Español (España)) -
Revista Virtual Universidad Católica del Norte No. 70 (2023): N° 70 | Septiembre-Diciembre (2023) - Artículos de Investigación
Students’ mathematization processes in solving realistic mathematical tasks
Abstract PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) XML (Español (España)) -
Revista Virtual Universidad Católica del Norte No. 62 (2021): N° 62 | Enero-Abril (2021) - Artículos de Revisión
The contributions of the literature review to the design of an ICT appropriation route, linked to the technological-pedagogical-disciplinary model
Abstract PDF (Español (España))