Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Revistas
About
About the Journal
Políticas de sección
Editorial Team
Contact
Submissions
Current
Anteriores
Announcements
Indexaciones
Search
La Universidad
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 67 (2022): N° 67 | Septiembre-Diciembre (2022)
No. 67 (2022): N° 67 | Septiembre-Diciembre (2022)
Published:
2022-09-19
Editorial
Local scientific journals caught up in the success of the successful
Lorena Cadavid
1-5
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
Artículos de Investigación
Thinking styles in university students in the health area
Diego Rivera-Porras , Sandra Milena Carrillo-Sierra, Gloria Silva-Monsalve, Edgar Julián Samacá Pulido
6-36
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
Analysis of entrepreneurship profiles in young university students
Diana Arango-Botero, Jackeline Valencia-Arias , Lucia Palacios-Moya, Luis Fernando Garcés Giraldo
37-67
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
Unfavorable social constructions by service providers in private healtcare institutions in Mexico: 2012-2018
Abraham Osorio Ballesteros , Edith Villavicencio Castañeda
68-105
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
Marketing management and corporate reputation in private and public accredited universities: A view from the professor
Ledy Gomez-Bayona, Jaime Alberto Orozco-Toro, Jessica María Rojas Mora, Gustavo Moreno-López
106-135
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
Trends in studies on the use and adoption of ICT in higher education institutions: a bibliometric analysis
Jerri López-Sánchez, Nelcy Suárez Landazábal, Alejandro Valencia-Arias
136-162
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
Levels of stress perception in the time of COVID-19, due to virtuality in university students, Barranquilla-Colombia.
Leyn Castro-Vásquez, Daniel Bedoya Valencia, Laura Estrada-Matallana
163-190
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
Internet Addiction in COVID-19 times. Prevention program
Sandra Paola Espinel González, Myriam Cecilia Leguizamón González
191-216
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
Overview of virtual psychological interventions in Latin America and Spain before the COVID pandemic. Documentary Review
Felipe Escobar Arango, Adriana Milena Florez Torres, Maria Judith Estrada Jiménez, Alberto Agudelo Valencia
217-248
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
Significant learning in the training of family therapists at the Universidad Católica Luis Amigó
Ovidio Herrera Rivera, Ledy Maryory Bedoya Cardona
249-279
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
Social cognition in the parents of the children and adolescents who present school coexistence problems
Alexander Alonso Ospina Ospina, Ana María Peñaloza Espinosa, Maria Joany Venegas Bedoya, Kelly Johanna Alvarado Pérez
280-304
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
Artículos de Reflexión
Sensitive education experience in three shopping centres in Medellín; an experimentation with contemporary art
Wilde María de las Mercedes Salazar Vargas
305-323
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
Socioeconomic inequality and stratification in relation with cultural individualism and collectivism: a theoretical discussion of its construction from social psychology
Pablo Chaverri Chaves, Itziar Fernández Sedano
324-364
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Información
Para autores
Para evaluadores