Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Revistas
About
About the Journal
Políticas de sección
Editorial Team
Contact
Submissions
Current
Anteriores
Announcements
Indexaciones
Search
La Universidad
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 71 (2024): N° 71 | Enero-Abril (2024)
No. 71 (2024): N° 71 | Enero-Abril (2024)
Published:
2024-02-02
Editorial
Anchor institutions: A reference for a sustainable future
Lucía Palacios Moya
1-3
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Artículos de Investigación
Life in the mill: life satisfaction and psychological well-being among panela producers in southwestern Colombian
Jesus Redondo Pacheco, Jaqueline Estévez Lizarazo , Oscar Eduardo Rueda Pimiento
4-24
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Individualism and collectivism in the behavior of Costa Rican adolescents facing inequality in resource distribution
Pablo Chaverri Chaves , Itziar Fernández Sedano
25-49
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Autorregúlate, a Methodology to support self-regulated learning in MOOC courses
Jhoni Cerón, Silvia Baldiris, Jairo Quintero
50-80
PDF
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Effects of a videogame in learning and students’ motivation in a science course
Sara Janeth Patiño García, Juan Garzón
81-104
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
In Search of the Transcendental: School Religious Education in the Phenomenology of Perception
José Edwar Escobar Mejía, Ismael Leonardo Ballesteros Guerrero
105-135
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Voices of psychosocial intervention in the care of mistreatment and sexual abuse of children and adolescents in Medellin
Andrés Camilo Raigosa Correa , Katy Luz Millán-Otero
136-163
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Childhood as a formative experience and childhoods as its multiple concretions. A necessary clarification from pedagogy
Diego Alejandro Muñoz Gaviria, Elkin Rios-Osorio
164-186
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Organizational culture and mental models: a case study in a university in the city of Medellin
Jim Giraldo Builes, David Alonso Hernández López, Ivan Dario Rojas Arenas
187-211
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Perceptions about equality, inclusion, and gender leadership in students in a public university in Colombia
César Jesús Pardo Calvache, Isabel Muñoz-Zambrano; Elizabeth Suescún Monsalve
212-244
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
High-impact soft job skills in graduates university. A descriptive study
Juan Carlos Varona Albán, Mayra Cristina Ramos Benítez
245-275
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Artículos de Revisión
Research tendences and advances on Financial Inclusion: a bibliometric analysis
Laura Beatriz León Cercado, Hugo Adrián Triviño Pin, María Estefanía Sánchez Pacheco, Fernando José Zambrano Farías
276-305
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Información
Para autores
Para evaluadores